Гра-стратегія в роботі логопеда

Найкраще спонукає дітей до комунікативно-мовленнєвої діяльності звісно саме ГРА. Вчитель-логопед вищої кваліфікаційної категорії Ольга Євгенівна Голдаєва вміло організовує такі ігри в роботі зі старшими дошкільниками. Педагог грамотно планує кожну гру-стратегію в якій би стимулювалося мислення дітей, вміння взаємодіяти, разом досягати мети через пошук виходів з проблемних ситуацій. Саме в цьому дітям допоможуть картки-піктограми, перфокартки, замісники-моделі в яких зображено символи, плани, умовні позначки, тощо. Ольга Євгенівна широко впроваджує в практику своєї роботи метод наочного моделювання, завдяки якому у дітей розвивається творча уява, формується гнучке, нестандартне мислення. Вчитель-логопед допомагає вселити в дитину-логопата впевненість у своїх силах.

/Files/images/IMG_0673.jpg

/Files/images/IMG_0674.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 94